akulah hero remaja!!


akulah hero remaja!! maybe tu la kot maksud beliau setelah ditranslate dr bhs kambing.walaupun pic nye di snap beribu kali,tapi encik kambing ini masih mmbekk kat aku..lalala~

actually,pic ni pun aku amik tym baksis di sik.kbtulan umah angkat ada bela kambing,aku pun amik kesempatan la merapatkan ukhwah dgn beliau.

huhu.rupenye2 beliau ada infection kat rectal area beliau.patutla beliau asik mmbekk bla aku snap pic beliau..maybe takut populariti nye jatuh;P

erm..tp plik la even beliau ni tgh sakit,tp beliau x penah pun try nak menyondol2 aku even aku menggangu privasi beliau.bygkanla klu kite yg tgh sakit,pastu kne kacau lak..alamatnye minimum tendangan tanpa byg la singgah kat muka.huhu

moral of the story is..klu tgh sakit pun,control ur emotion bebeh.sabar itu sbhgn dari iman. sedangkan kmbng blh bersabar, inikan pula manusia.hehe.sesungguhnya sakit itu ujian dari Allah..barulah tau nilai dan erti sihat semasa sakit..



x caye ke??tgk la kemesraan beliau ngan anak beliau ni.tgh sakit pun still blh layan baik2 anak beliau..suspek la lu bro!!
p/s: sakit @ ujian itu dari Allah,segala yg dtg dr Allah pasti ada hikmahnya.terpulang pada kita bagaimana nak adapt ngan keadaan tersebut..





0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Copyright © nilamsufi