Hari yang penuh bermakna














Kedinginan pagi hari ni aku isikan dgn santapan rohani di Teluk Cempedak. Sambil menikmati panorama terbitnya matahari, taujihat diberikan abg fizi. Taujihat terakhirnya sblm dia meninggalkan kampus. Taujihat penuh bermakna mengingatkan agar kukuh dlm perjuangan, berkecil hati perkara biasa dlm perjuangan.













Santapan rohani dan fizikal telah ditunaikan,kini tiba masanya utk menunjukkan aksi sebenar zorro alaf baru. Bertempat di Pusat Equestrian Tanjung Lumpur, wardmate aku masing2 menunjukkan skill ala2 warrior 7th century.















Destinasi yg menjadi sasaran seterusnya, Pantai Balok. Rehlah yg dirancang akhirnya menjadi,walaupun pada mulanya byk sgt kntroversi. Kerakusan aku menjamah hidangan yg disediakan wardmate aku ala2 masakan Hotel Vistana berjaya mnambahkan 1kilo berat aku..;)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Copyright © nilamsufi