Himpunan Aman Membantah Apco



HIMPUNAN AMAN MEMBANTAH APCO

TARIKH: 16 APRIL 2010

MASA: SELEPAS SOLAT JUMAAT

TEMPAT: DI MASJID NEGERI IPOH, PERAK.

*ZAHIRKAN RASA KEBENCIAN PADA APCO DENGAN TURUT SERTA DALAM HIMPUNAN AMAN*

2 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, kawan rasa tak perlulah nak buat kecoh macam ni, lebih baik teliti dulu dengan tomahan yang dibuat oleh Anwar...... mengapa tidak dibantah saja dengan segala penglibatan Anwar yang melabur dan menjadi agen rankaian yahudi-Israel..... kan itu lebih menampakkan kemudaratan kepada negara.....

pdot said...

x kecoh pun rasenye;)jika hanya mampu membenci zionis dlm hati je,benci je la.kalau ada kkuatan utk berdemo zahirkn kbencian,sgt d alu2kan.jelas APCO ada kaitan ngan yahudi,jadi zahirkan rasa kbencian tu.jgn lak menidakkan fakta yang jelas,lalu menuding jari ke individu lain..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Copyright © nilamsufi