Merdeka dari tafsiran Najib Antantuya

31/8/2010..MERDEKA! MERDEKA!
terpekik terlolong segelintir rakyat Malaysia menyebut perkataan keramat tu.
tanpa tau makna sebenar kemerdekaan.
serupalah macam brng kakaktua..
terpekik tapi habuk pun tak paham.
merdekah sudah ke kite ni?

dulu dan kini Malaysia masih dibawah pemerintahan sekular.
dulu dan kini Malaysia masih dibawah telunjuk Barat.
cakap dah merdeka?
ate ngape masih ikut cara Barat dan penjajah?

Hebat sgt ke bila UMNO dinobatkan pemenang?
Pemenang bila kalahkan Malayan Union dlm pilihanraya dulu?
Great Britain saje mencanangkan Malayan Union..
ditubuhnya UMNO supaya semua bangsa melayu bersatu..kononnye..
utama propaganda menjauhkan umat islam dari perjuangan ulama2 terdahulu
ulama yg mendaulatkan agama dan menyahkan penjajah dari tanahair.
supaya org melayu lupa pd perjuangkan agama..
terus bersatu mendaulatkan bangsa semata2..
perjuangan bangsa yg dilarang agama..

Great Britain tak pernah gagal dalam perancangan menakluk negara2..
peliklah kalau Malayan Union kalah begitu mudah dgn UMNO?
Great Britain tak sebodoh itu..IQ lebih tinggi dari pimpinan Umno terdahulu dan sekarang.
UMNO menang tp dgn syarat meneruskan dasar2 Barat dan British.
merdekake camtu?

tolak islam dan ikut Barat dan Yahudi..
lahirlah sekarang produk2 yg dihasilkan Umno dan Barisan Nasional..

!
!
!
!
!
anak haram yg dibuang macam sampah

!
!
!
!
!
arak dijual berleluasa, dijadikan aset penting negara
bagi Umno arak itu halal

!
!
!
!
!
!
anak gadis yg dah hilang moral..
salah siapa?

!
!
!
!
!
!
anak pimpinan Umno pun rosak akhlak.
anak tak terjaga..nak jage Malaysia?

!
!
!
!
!
!
kekejaman manusia yg tiada penghujung.
tolak islam ni lah akibatnya!

!
!
!
!
!
!
keruntuhan moral yg dihalalkan Umno!

!
!
!
!
!
!
!
banyak lagi kepincangan..
kome pk lah sendiri..
Malayan Union tak kalah dlm pilihanraya dulu..
tapi sebenarnya Malayan Union dah menang
menang melalui Umno.
bila Umno disokong ramai..
produk2 kat atas tu la antara contoh kejayaan..
kejayaan Malayan Union melalui Umno..
inilah yg diharapkan Barat dan Yahudi..
supaya org melayu dan islam jauh dari islam..
lupakan perjuangan ulama2..

terima kasih pengundi2 Umno BN kerna berjaya
merosakkan anak bangsa mu!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Copyright © nilamsufi