Picnic Pemuda 2011



Pimpinan Pemuda posing dgn peserta



Warm up tolak pajero..ade brani?


Taklimat dari abg syaila


Kotaraja jadi tempat pilihan picnic pemuda semalam.
Resolusi sepakat perteguhkan ukhwah dan
usaha menjayakan setiap program
yang dirancang.


Walau Tertatih Kaki kita berjalan,
tetap kita isitiqamah sebagai pemuda yang merindukan Syahid,
sebelum kita bergelar syuhada'
tetaplah bertahan dan bersiap siagalah







Sah! DSAI bukan pelakon seks

Terhangat di pasaran! Bernama melaporkan kenyataan Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani bahawa siasatan mengenai video seks itu dah siap dan siasatan kini fokus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah. Polis dah sahkan bahawa pelakon video lucah tu bukannye Dato Seri Anwar (keadilan daily). Pemfitnah besar Trio Datuk T (Rahim Tamby Chik,Shazryl Eskay dan Shuib) confirm kelam kabut sekarang melutut cium kaki busuk Najib Altantuya mintak tolong sebelum dibicarakan. Bertaubatlah wahai tiga insan pemfitnah..hanya Allah sahaja yang tau betapa besonye dosa kamu bertiga ni wahai penjenayah qazaf! Yang pastinya kini Taib Mahmud pasti tersenyum lebar sekali lagi mendapat mandat memonopoli duit rakyat di Sarawak. Yang pastinye juga, Trio Datuk T sedang gigit jari bakal berhadapan dengan mahkamah atas tuduhan penyebar video lucah, walaupun video seks tu antara 'main weapon' nak jatuhkan Pakatan Rakyat di Sarawak. Alahai..jadi kambing hitam la sekalian Datuk T~ Jelas Trio Datuk ni masih tak berkelayakan jadi pengarah filem. Jika sabit kesalahan tiga makhluk ni, maka Allah dah tetapkan sekian hukuman untuk yang suka sangat lawan agama Allah.. Hukuman terhadap penjenayah qazaf di dunia: 1)Disebat sebanyak 80 kali sebatan mengikut cara Islam 2)Dihukum menjadi fasik dengan tidak diterima penyaksiannya dalam segala urusan, sama ada di mahkamah, ketika berjual beli, perkahwinan, melihat anak bulan Ramadan, Syawal dan lain-lain. Ni pulak hukuman di akhirat: Firman Allah [an-Nur: 23-24] yang bermaksud: Hukuman pada hari kiamat nanti lebih adil dan bijaksana. Allah Yang Maha Mengetahui tidak menghukum dengan sifat mengetahui-Nya sahaja, tetapi perbicaraan akan di ulang semula di mahkamah-Nya dengan bukti-bukti yang lebih terperinci. Ketika itu, anggota badan manusia, tangan dan kaki mereka akan menjadi saksi. Di samping itu terdapat catatan para malaikat, iaitu makhluk Allah yang paling baik dan suci, yang nalurikan dengan sifat sentiasa taatkan perintah Allah dan tidak sekali kali menderhakai-Nya.Mereka akan dikerah untuk menjadi saksi sehingga mulut para pembohong dan pendakwa yang pandai mengubah kata dan meminda catatan tidak mampu lagi untuk memutarbelitkan kenyataan yang sebenar.

Gambar Muktamar PAS Tambun

Barisan saff kepimpinan PAS Kawasan Tambun

Exco Pemuda Kawasan bersama Dato Husam


Dato Husam mentahnik anak KP

Wakil Nisa sbg pencatat minit mesyuarat


Muktamar PAS Kawasan Tambun dah tutup tirai semalam kat Hotel Hillcity dengan kehadiran 400 perwakilan. Dato Paduka Husam Musa diimport khas sbg perasmi. YDP Dr Khairuddin sekali lagi diamahkan mengepalai PAS Tambun. Harapan beso ahli supaya saff kepimpinan yg baru ni lebih mantop dan fokus pada tarbiah dan jentera pilihanraya akan dtg. Hancur Umno!



Picnic Pemuda

Jom dtg ramai2 santai kat kawasan air terjun.. Datang yop!

Mesyuarat Agung PAS Kawasan Tambun

Tahniah dan takziah kepada semua bakal2 pimpinan PAS Tambun akan datang. Hancur toghut!

Penjelasan SPRM macam budak tadika



KUALA LUMPUR, 6 April: Berikut adalah penjelasan daripada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysian (SPRM) yang dihantar kepada Harakahdaily berhubung kematian seorang pegawai kastam pagi tadi.


Pada hari ini, 6 April 2011 di antara jam 10.15 pagi hingga jam 10.20 pagi satu kejadian telah berlaku di bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Jalan Cochrane, Kuala Lumpur dimana seorang individu telah ditemui meninggal dunia.


Individu yang ditemui meninggal dunia ini dikenal pasti sebagai Ahmad Sarbani Mohamed, 56, seorang Penolong Pengarah Kastam daripada Jabatan Kastam Diraja Malaysia, Selangor.


SPRM mengesahkan bahawa penama berkenaan adalah di antara pegawai Kastam yang telah ditahan pada 1 April 2011 jam 1.00 tengahari di Pejabat Kastam Pelabuhan Utara, Pelabuhan Kelang.


Penama tersebut setelah membantu dalam siasatan yang melibatkan operasi 3B iaitu satu siasatan berkaitan kesalahan di bawah Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009, telah dilepaskan melalui jaminan pada hari Sabtu 2 April 2011 jam 12.30 tengahari.


Penama tersebut telah pun meninggalkan pejabat SPRM Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur selepas dilepaskan melalui jaminan tersebut.


Pada hari ini, Rabu 6 April 2011 jam 8.26 pagi, penama berkenaan telah datang ke Pejabat SPRM Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur bersendirian dengan menunggang sebuah motorsikal.


Penama ini telah meminta untuk berjumpa dengan pegawai penyiasat bagi berbincang mengenai kes terhadapnya.


Oleh kerana pegawai-pegawai sedang bermesyuarat maka penama berkenaan telah menunggu di lobi pejabat sehingga jam 9.30 pagi.


Penama tersebut kemudian telah diiringi oleh seorang pegawai ke bilik pejabatnya untuk mendapatkan pegawai penyiasat menemui penama tersebut.Pegawai yang mengiringi penama tersebut telah berada bersamanya dalam bilik pejabat pegawai berkenaan.


Pada jam lebih kurang 10.15 pagi, pegawai yang mengiringi beliau telah meninggalkan penama tersebut di pejabatnya dan keluar sebentar pergi mendapatkan pegawai penyiasat.


Dalam beberapa minit kemudian, pegawai tersebut telah kembali ke pejabatnya dan mendapati penama berkenaan tiada dalam bilik berkaitan.


Setelah mencari dalam kawasan pejabat, seorang pegawai telah terlihat satu tubuh manusia terlantar di tingkat 1 bangunan pejabat ini.


SPRM telah pun memaklumkan kejadian ini kepada keluarga simati dan pihak pengurusan jabatannya serta menyerahkan perkara ini kepada pihak Polis untuk mengambil sebarang tindakan.

Apakah hantu mak limah berkeliaran di Tingkat 1 bangunan pejabat SPRM? Lepas ni Seekers x payah dah nak wat pengambaran dalam hutan @ umah tinggal ke. buat je kat tingkat 1 bangunan misteri ni.

(Seksyen 11(b) Akta Pencegahan Rasuah 1997 yang membawa hukuman penjara tidak lebih daripada 20 tahun dan denda lima kali ganda nilai suapan atau RM10,000, yang mana lebih tinggi jika sabit kesalahan) ----> kalo betul la (kalo la)..Ahmad Sarbani ni terlibat rasuah, x kan la judgement Ahmad Sarbani ni kureng sgt kot. dari mati baik kena penjara, x pun bayo je denda (Penolong Pengarah Kastam tu..beribu kot gaji)

x kan bunuh diri kot hamba Allah ni..

maybe yg berkenaan adalah hantu mak limah punye angkare atau hantu SPRM punye koje..

x baik tipu rakyat wahai BN dan SPRM;)

Ubah Sekarang




Jatuhkan rejim Umno-BN-Tan Sri Taib Mahmud

Sekian lama BN memerintah Sarawak,ade perubahan?

mundur, ketinggalan.

Sape yang kaya?

Tan Sri Taib Mahmud dan kroni yang kaye

Pemimpin istana emas, rakyat setinggan lame

Hanya yang buta informasi dan tak waras je akan sokong BN lagi sekali!

Bukalah mata,bukalah hati..

Pangkah (x) untuk PAS dan Pakatan Rakyat

pada PRU Sarawak 16 April 2011

13 sebab BN nak menang PRU Sarawak


video


Undi BN, nescaya anda akan menyesal dunia dan akhirat..

Tabung PRU Sarawak


infakkan hartamu di jalan Allah..

SPRM berhantu


Bangunan SPRM makin menakutkan!
Seorang demi seorang mati dengan tragis, apa dah jadi?
Kes Teoh Beng Hock masih lagi disiasat oleh Suruhanjaya Diraja,
Kini Ahmad Sarbani Mohamed, 56, yang berkhidmat sebagai pembantu pengarah di Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) Selangor jadi mangsa.
SPRM semakin menakutkan, mengerikan..
Malaysia oh Malaysia

Hj Rosli terlantar di hospital


Aktivis PAS Hj Rosli dari Cawangan Meru jatuh dari bumbung petang semalam. Kini terlantar di Hopsital Raja Permaisuri Bainun di WAd 4A (Spinal Care Unit). Kaki kedua2nya masih tak dapat digerakkan (maybe due to spinal injury)

InsyaAllah Jumaat ni operation akan dilakukan.sama2 lah kita doakan sahabat jamaah. Mohon ziarah dan sumbangan sangat dialu-alukan pada keluarga haji rosli.
Related Posts with Thumbnails
Copyright © nilamsufi