Tarif elektrik..terima kasih Abg Najib


Sekarang jam kat tgn teman tepat 5.15pm ataupun dlm jam antarabangsanye 1715 .
Lagi 6 jam 45 minit, ahli UMNO dan BN terutamanye akan sujud syukur dan
meraikan kejayaan BN yg disayangi mereka naikkan tarif elektrik sbyk 7.12%
bermula 1 Jun 2011 ini.
Maka berpesta la mereka lepas ni akan kenaikan tarif.
Maka mereka senantiase berharap akan ada kenaikan lagi.
setiap hari pun x pe.

Maka berkata lah UmnoBN
Rege minyak naik, teman bawak beskal pun x pe,teman nak pangkah BN
Rege tol naik..i luv u UmnoBN, teman pangkah BN jugak
Rege gula naik..teman akan kurangkan gule dlm makanan, BN jugak teman pangkah
Rege elektrik naik, teman akan jimat elektrik, makan dlm gelap pun teman x kisah.

Begitule ceritenye UmnoBN,tetap menyanjung pemimpin diorang
yg x fikir masalah rakyat.
Rakyat terseksa dgn bebanan kenaikan rege mcm2,
pemimpin UmnoBN rakus bazirkan duit rakyat dgn projek kroni+membazir.


kenaikan tarif cuma utk industri,rakyat marhain x terlibat..berkata UmnoBN
Memang patut disumbat dgn selipar jepun mulut pemimpin UmnoBN..
bukanke hampir keseluruhan brg2 dlm rumah hasil drpd industri ringan,sederhana dan berat?
kalau dah namenye bisnes, x kan industri yg berkaitan nak tanggung rugi sendiri bila tarif elektrik naik?
confirm industri akan naikkan rege jualan jugak..
Berhentilah menipu UmnoBN..

Anak Muda Benci Umno!
Tolak UmnoBN!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Copyright © nilamsufi